Wednesday, November 10, 2010

Trolley Lady!

Disebabkn tensen menjawab paper Geophysics ari selase ari tu, aku n beberape member lg g Jusco Tmn U utk mkn... huahua.... Tensen je mkn, tensen je mkn.... Patut gemuk sbb slalu tensen.... hahahaha....

Nak djadikan cite, aku n Cik Eeqa pon masuk la kat row yg jual2 coklat... Dok bebel2 nk beli coklat mane, then aku pasan la ade org lalu blakang aku... But, who cares, asal die xbuat pasal or xkenal, mmg aku xamik pusing.... Then, pilih punye pilih, tetibe ade sorang minah ni, or should i address her as a Lady, yeah, Lady ni yg lalu belakang aku td, tetibe muncul kat row coklat tu, then pandang ktorg cm nk mkn org... What the heck?!.... And, bermula la conversation emo-blur antara kami..

e untuk ellisa, a untuk cik Eeqa, l untuk dat lady...


l : awak ckp ngn saya ke td? (ok, die buat muke annoy + nyampah + emo + api2 kat kepale)
e : errrrr............. (xtau nk ckp ape sbb blur gile.. aku toleh2 gak belakang, mane tau dok ckp ngn org len... no, xde org len selain ktorg berdue.)
l : saya mcm dgr awk ckp ngn saya td. (lagi sekali lady tu buat muke emo gile.)
e : eh, xde ar... (aku nk emo pon xjadi sbb blur sgt2.)
l : xde la, kalau awak ckp ngn saya, nk suruh sy kawen awal, sy nk tnye awak, sy nk kawen ngn sape?!!!!! (OMG! die ingt aku nk tease die suh kawen awal! Kenal pon x Lady.. Chillex!)
e : ha? xde la.. (masih blur sambil berpk2, ade ke ktorg sebut perkataan kawen or yg seangkatan...)
l : (sambil buat muke emo lagi n blah, n sambil membebel2 jugak...) ....... bla bla bla.....


a : die ckp ape weyh?
e : ntah, die ckp kte suh die kawen awal.... Hahahahahhaaaaaaaaa
terburai la gelak tawa yg aku simpan dr td....



And bile aku cite kat org len, mesti org akan gelak gak... Xpaham btol aku, ade gak org cm Lady tu, berani die men ambush2 org cmtu je.. Mane die dpt kekuatan ntah... Lepas je kejadian tu, ktorg tgt kiri kanan dulu, mane la tau ade minah emo tu ke, bukan sebab TAKUT ye, tp sebab ktorg akan TERGELAK tgk muke minah tu.... HAHAHAHAHHA.....

p/s - secara xlangsung Lady tu da berjaye memberitahu aku yg die tu andartu...
p/s/s - die ade tekanan kerja dan mungkin da slalu kene anjing sbb xkawen2..
p/s/s/s - aku nk bagi sape kawen ngn kau? pakwe aku? hahaha... aku pon xde pakwe... heheheLurve It? Like It!

9 tulis-tulis:

Anonymous said...

Lawak gilerrr! aku ingat dia nak marah sebab apa laaa..

echasuzrin said...

tau xpe,, aku ingt aku ade tercakap spek die buruk ke ape.... hehehehehe....

Nur Atiqah said...

Andalusia. =))

Atiqah Almy said...

hahaha....sengal gile lady tu..memang kau insan t'pilih la ellisa

echasuzrin said...

mmg andartu abis.....

gyna : ingt ade camera tersembunyi... hahahha

Cahaya Pembuka Hatiku said...

bacaan waktu pagi yg menyeronokkan.. hahaha.. ^_^

echasuzrin said...

hikhik.... tq2!

cEro said...

tekanan tu..
adoi, timing dia tak btol laa, sbb tu salah dgr korang kate ape2 tp dia terdengar mcam kutuk2 dia andalusia..
hahhaa

echasuzrin said...

cero : hahaha.... agaknye la... kesian pon ade gak~ heh... kau jgn wat camtu tau! hahaha