Thursday, July 15, 2010

Cheescake2!

Hype sume! Selamat kembali belaja! Hehehe...
Seronok gile kan sem baru ni, final year... yeah, final year, dah tua! hehehe
Dis sem aku dok bilik single, jauh dr rakan2... Hurm, bosan gak kekadang... Xtau nk watpe time sorang2, mmg tersgt la bosan, last2nye, mmg aku tido je dlm bilik tu~
hehehe...
Dok ckp sal blk U ni, mmg aku xsabar sebenanrnye... Ye, xsabar nk jumpe rakan2 dyno aku... n xsabar nk jmpe mem bek aku... Hurm, ckp sal mem bek aku ni, die jd cm xbest skit.. Bukan sbb ape, sbbnye gf die duluu study tmpat len, skrg da stdy kat u ni, so mmg aku akan jarang gile la lepak ngn mem aku nnti... I just knew it~ hurm....

Tapi xpe la, at least he's happy... aku happy bile die happy...
Even gf die kat sini, aku tau die xkan lupe kawan n tanggungjawab die... kan2?...
So, ckp sal xlupe kawan lak, aku harap die xlupe janji die nk belanje aku cheesecake... Not a slice, but the whole cake... bukan aku ngengade ok, tp sbb die janji nk belanje kalau Brazil kalah time suku akhir ngn Holland ari tu... ( YEAH! Idup Oranje! - even da kalah ngn spain).... Hope die akan tunaikan janji die tu... hehehe....

So, Mr. Bestfriend, I nak yg ni...... Nk cepat, da teringin ni~~~~~~

Oreo Cheesecake... nak2~

Sedap kan, sedap kan~

Ok, xperlu la state name Mr. Bestfriend kat sini ye... Anda pk2 sendiri ye...... hehehe

Daaa~
Lurve It? Like It!

0 tulis-tulis: