Monday, October 4, 2010

Sentap Seketika~

Isnin
1.51 pm
Di dlm kereta avanza WMQ ***

Aku : Hello ma, kat mane? buat ape? akak dlm kete ni......
(da dgr da bising2, cm kat luar... shopping agaknye)
Mama : Mama kat luar ni, kat kedai brg2 kawen..
(aish, len mcm bunyi... emm, mungkin ade org tempah hantaran kot..)
Aku : Buat ape kat situ.... Ingt kat umah..
Mama : Buat ape lg, akak pon bukan budak kecik, da besar.. Mama saje la usha2 brg2 nk wat hantaran ke ape ke nanti..
(OMG! SENTAP di situ!... tp still act as cool as possible)
Aku : Hahaha... Lawak la mama ni, lmbt lg kot.... 5 years more to go la ma....
Mama : Ala, xpayah la smpai 5 thn, mama tggu lg 3 thn je k... hehehe... 
Aku : Mane boleh ma, xde calon lg...
(Good save i think)
Mama : Xpe, calon xyah cr, nnti die akan dtg sendiri. Ntah2 nnti da grad, br tau ade die ni suke kat akak.. Tapi xpayah la tggu yg junior 2, lmbat lg die nk grad... 
(OPS! SENTAP lg skali! U play dirty ma... Hehehe)
Aku : Hehehehehehehe....
(itu je aku mampu jwb)


The real thing is, im not sure im ready to think towards marrying some1, or having a relationship with some1, xpasti la kalau ade org ajak kapel aku leh terime ke x... Ish2, its been almost 4 years im being single.. (Well, single is gooooooooood)... heh.. 
So, lepas my mom ckp cmtu, aku xde la take it serious but still berbekas kat hati... Ceh... 
Then bile pk blk... 3 years????? xkan kot.... Ahaks!

p/s : mane la nk cr calon dlm mase 3 thn.... No No No~Lurve It? Like It!

3 tulis-tulis:

HR said...

suzrinn!! jangan lupa jemput ai nanti eh.

ehem. macam mana layout blog kita boleh jadi hampir sama ni? tapi dah tentu-tentu kau punya lagi lawa la. hehe..

cEro said...

ur mama mmg cool habes...
my mama tak nak sentuh langsung bab ni...
"hang carik laa sndrik, mak peduli hape.."
itu ayat dia..

echasuzrin said...

chik : mesti la jemput... tp mmg 5 thn lg la.... hahaha... yeke same??????

cero : hahaha.... sbb awk tu lelaki, mmg kene cr sendiri! hahahaha