Tuesday, September 20, 2011

Raya Style BFF

Assalamualaikum....

Nmpaknye makin byk entry basi dalam blog aku ni.. Heh..



Tapi alhamdulillah masih diberi kesempatan olehNya utk teruskan kehidupan hari ini dan dapatlah aku muat naik gamba- gamba raya aku bersame BFF kesayangan... hehehe...



Actually aku, kak Long, Mimah and Ain da kawan hampir 10 tahun.. Kitorang kenal time form 1, time tu ktorang satu dorm.. Tak sangka lak smpai sekarang ktorg masih rapat dan sayang antara satu sama lain..


So, mmg dah jadi annual event ktorg time raya akan konvoi beraye g umah memasing.. Selalunya akan start ngn umah aku kat Kg. Baru, and last kat umah Mimah kat Beranang... Tapi tahun ni len sikit, start dr umah yang jauh kat Beranang, then umah Ain, umah Kak Long, last br umah aku...


Jadi, disebabkan Mim pon dah sound sbb xpost2 gmba, maka hari ni aku berjaya post! yeay!.. Mari layan pics!!!




Ini Kak Long, still belajar kat Egypt lagi..

Kak Long and Ain

Lauk pauk di rumah Mimah. Laksa Johor sedap!

Makan-makan

Kak Long and Me

Rumah Mimah

Love u gurlie gurlz..

Ni kat rumah Ain..

Pose cmni harus ade..
Dodol tanpa durian yang sedap di rumah Kak Long

Ellisa and Ain

Ni xtvt paling best. Belek-belek album lame. Album time sekolah menengah.

Excited!



Nmpk x muke aku time form 2 tu? haha



Excited giler Ain



Odw gi rumah aku pula..





Self timer tak jadi.. haha

Ini baru jadi..


Gemuk.

Nurul Ain Anuar

Nurul Hafizah Ruslan

Nur Hamimah Saidu

LOVE

Di rumah aku.

Spot wajib Ain bile dtg rumah aku.


1 : Erm...

2 : Gile

3 : Erk

Lovely




Kepada Kak Long, Ain and Mim,
Sayang anda-anda semua...
Mmmuuaahh....Lurve It? Like It!

0 tulis-tulis: