Thursday, September 15, 2011

Online Shopping #1

Assalamualaikum.


Rindu rasanya nk online shopping. memang dah lama xonline shopping. Selalunya aku lebih suka shopping shawl sebab pilihan cam byk and up-to-date gitu. Lagi satu kat JB dulu xde la murah sangat cam dekat Jalan TAR, so pilihan aku memang butik online la. Love it!



Selain dari shawl aku suka shopping accessories, tapi aku hanya akan beli kalau accessories tu betul2 dipercayai. Kira dengan harga yang affordable dan barang-barang seperti gelang dan cincin yang tidak karat, sure aku akan merajinkan diri untuk beli online.



Tapi disebabkan sekarang ni aku pon tgh meng-anggur-kan diri *ehem2*, maka aktiviti online shopping pon makin berkurangan. TAPI, puasa hari tu sempat la jugak beli shawl dr butik online feveret aku. Heh.


Kalau nak cari shawl berkualiti, jahitan cantik, kaler menarik, sila lah ke BUTIK eDast yang sgt la best. Dah 3 4 kali jugak beli dr edast ni, owner die pon baik je. And shawl die memang dr fabrik berkualiti. Disebabkan aku agak cerewet dlm pemilihan shawl ni, maka shawl sateen RM36 kat butik edast ni menjadi pilhan. Walaupon ade shawl sateen yg murah kat luar tu tp shawl dr butik edast ni mmg berkualiti. Jom2 click banner butik edast utk shopping!!!!!!








Daa~ Selamat bershopping!!!! Shopping dengan berhemah yer~Lurve It? Like It!

0 tulis-tulis: