Monday, December 27, 2010

Tag Dari Amoi!

tag  aku, tp br arini nk buat.... Mari2 lyn tag jap... 
 
 
 
1. ape bende penting dalam hidup korang?
 
Mate duitan mmg la suke duit... Eh, sape mate duitan??? Haha


2. bende terakhir yg korang beli guna duit korang?
 
token men game kat AEON AU 2
 

3. dimanakah korang melangsungkan perkahwinan korang dan ape temanya??
 
Shangri-La Hotel ~ Garden Wedding... Huhu


4. adakah korang tengah bercinta sekarang..?
 
Yup, dgn diri sendiri...


5. berapa lama korang akan mencintai kekasih korang?
 
ape soalan ni??? huhu


6. dimanakah korang selalu jumpa dgn kekasih korg??
 
Kalau ade kekasih yg bukan diri sendiri, em, mungkin akan hangout kat shopping complex, g mkn2 n tgk muvie..
 
 
7. novel/buku/majalah yang terakhir dibeli??
 
Remaja 15 dis, setelah 3 keluaran b4 tu xdpt nk beli sbb sengkek


8. name penuh korang??
 
Ape lg kalau bukan Ellisa Suzrin Shamsul


9. antara mak ngan ayah.. mane lebih rapat..?
 
Mama ~ biasa la, girls talk..
 
Tapi papa cool juge~


10. namakan orang yg betul korg nk jumpa dalam hidup korg?

Orang2 dlm angan2 aku... hahaha


11. adekah korang basuh baju korg sendiri?
 
Abis tu, sape lg...


12. dimanakah tempat betul2 korang nk pegi??
 
Bandar bulan madu~ Paris
 
 
13. pilih satu.. peluk or cium??
 
Kenapa kene peluk atau cium????


14. beritahu 3 bnde ttg org yg beri tag?

-Budak Dyno yg kuning langsat
-Baru lepas tdo umah die kelmarin
-Chantek giller.. Hahaha


15. lima bnde yang paling disayangi dalam hidup?
 
1. My ACER ASPIRE ONE
2. Handpon murah N76
3. Broadband beruk
4. Bantal busuk dr besfren (gamba lembu)
5. Sume brg2 lembu yg ade kat bilik tu
 

16. lagu yang korang paling suka n selalu dengar..
 
Lagu Super Junior especially ANGEL!


17. bila tarikh lahir n kat mne korg sambut thn lepas..
 
9 Jan 1989 ~ Nak dkt dah okeh! hehehe
thn lepas? emmmmmmm....... kat Danga Bay
 
 
18. 5 rakan blogger yg korg nk tag??
 
Sume yg membace ini! hehe
Lurve It? Like It!

1 tulis-tulis:

eeqa~ said...

sonok nampak perli aku jerr.. hoh!