Sunday, August 1, 2010

Da Xde Depan Mate, Baru Terhegeh2 Nk Cari~

Ade la satu ptg tu dlm kete,
tgh dok lyn jiwa ngn lagu2 sentimental,
tetibe aku trpk, 
"Nape ea, manusia ni, bile seseorg tu ade dpn mate, mak aih, xpndang lgsung, means, xamik tau lgsung, xpenah nk hargai, nk pnah nk jg ati....
Tp bile da xde dpn mate, br rase nk hargai, dok meraban mencari sesorg tu, br rase kehilangn, kalau masih ade kat dunia ni, xpe la, leh cari...
Kalau xde, sayat beb hati...
Nape ea?"

Mmg jarang kite hargai bende yg ade dpn mate,
bile da xde br pasan, kite xpnh nk syg or lyn org tu bebaik....

Hurm, then tetibe bahasa jiwa aku ni cm melayan satu lagu dr Armada band (dulunye Kertas band)..
Yg btajuk Buka Hatimu...
Untuk sesape yg boleh usha youtube, leh la tgk vc dorg kat link ni........
Kalau ade sesape yg nk kutuk lagu ni, kutuk jejauh...
aku mmg suke lirik2 cm lagu ni....
Mmg kene ngn soul...
Try la dgr ye....

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Buka Hatimu

aku tlah lelah mengikuti
Semua langkah kakimu
Dan mengharap bisa memiliki
Berbagai cara telah aku lakukan
Untuk hidupmu
Hingga aku mengorbankan hidupku

Buka hatimu
Bukalah sedikit untukku
Sehingga diriku
Bisa memilikimu

Betapa sakitnya
Betepa perihnya hatiku
Selalu dirimu tak menganggap ku ada
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Kalau korg suke lagu kertas band-kekasih yg tak dianggap, try dgr lagu ni~

moral of da story : hargai la mereka yg ade dsekeliling korg selagi mereka ade~



Sedikit tatapan.....
B4 tu, ade skit pesanan penaja, ngak ada cowok ganteng dlm grup ini, dgr je pon xpe, xyah tgk... Hahahaha



Lurve It? Like It!

1 tulis-tulis:

echasuzrin said...

walau da cube sedaye upaya, ttp ade typo....
kalau korg rase ayat tu pelik, mmg aku salah eja...
hehehehe