Wednesday, June 17, 2009

Mines Oh Mines

6 Jun 2009
Hmm, 06 jun ari tu, setelah didesak oleh mael n harapan untuk berjumpa seseorg yg akan pergi ke UPM, aku menggagahkan diri untuk ke mines yang aku xpernah jejak tu.. huhu..
Punye la pg aku gerak, dalam kul 9 cmtu la, ke kl sentral..
Sampai ctu, aku dok tercongok dpn kaunter tiket komuter, still berbelah bag ink pergi ke x mines yg aku xtau kat mane tu.. hurm…
Hasil dr pertolongn kwn aku, aku pn beli la tket komuter ke serdang…
Dalam stgh jam jgk la perjlanan aku.. huhu…
Sampai je kat komuter serdang tu, ramai jgk la yg turun… Mungkin sume nk g pesta buku kat mines kot…
Aku pn dgn badaknye jalan sesuke hati aku…
Aku pn jalan dan jalan lg smpai la jmpe Mines.. huh, jauh gk dr stsn komuter serdang tu…
Masuk2 je pntu Mines tu aku dam cm rusa masuk kampong.. Jakun gle kot.. 1st masuk Mines tu, da la sorang2…
Da smpai Mines tu, nk kene cari plak tapak pesta buku yg mael cbuk ckp tu.. Dalam 30 min cari baru la jmpe… Sampai2 je kat pesta buku tu, aku terus menuju ke booth Ana Muslim.. mael kate die keje kat booth tu.. Tukang jaga gerai.. huhu..
Lepas jmpe mael, aku gerak la jln2 kat pesta buku tu, beli beberapa novel n magazn…
Lepas kebosanan dalam tu, aku pn kuar bjaln2 kat mines…
Tetibe nset buruk lg hina kau berbunyi… “Sape lak yg call no celcom aku ni”…
Dan nama yg tertera begitu membuatkan aku terkejut, ‘Fiq’!!!..
Hm, lepas ckp ngn die, aku pn gelabah semacam, trus g toilet tgk muke, touch up skit… haha…
Jap g die nk sampai da… hmm, afta sthn kitorg break, ari ni ktorg jmpe… Cuak + gembira…
Tapi die kate die bwk membe.. Laki…
Dalam kul 3.30 die smpai bersama kwnnye Siva.. heee… First2, keras gk aku… Lame2 ok la…
Then, kul 6 kitorg pn blk ke haluan masing2.. Then, abis camtu je cite ari tu… Just cmtu.. Nothing special kot… Smpai umah, aku mandi n tido… huhu…
Lurve It? Like It!

1 tulis-tulis:

echasuzrin said...

ade kesalahan ejaan kat ats tu... Actually, nset butuk n hina AKU bkn kau... hahaha