Monday, December 3, 2012

Wedding Oh Wedding

Assalamualaikum.......

Dulu time kecik2, hujung tahun je mesti byk jemputan kawen kawan2 mama & papa. Tapi bila dah besar ni, bila hujung tahun je byk jemputan kawen kawan2 kita sendiri jugak. Huhu... 

Bila dah byk2 jemputan ni mama aku plak dah start risau2. Die kate risau sbb aku xnmpak pon ade ciri2 nak ke arah itu. Camne nk ke arah kawen2 ni kalau bf pon xde kan.. Huhu.. Mungkin sbb tu la die risau2.. Huhu.. 

Tapi aku sangat2 happy bila dpt invitation dr member2. Cume masalahnye susah sikit aku nk smpai wedding2 dorang ni. Bukan sebab ape, kebanyakan member2 aku buat wedding hari Ahad, disebabkan aku ni kerja Ahad-Khamis, tu yg susah sikit tu. Nak2 pulak ujung tahun, annual leave lak tggal ciput. Yang ciput tu pon belum tentu boleh apply. Bos aku awal2 dah sound suh carry forward balance annual leave sbb ujung tahun ni byk package nk buat yearly maintenance.. Adoi.. 

Kalau nak pergi mmg kene plan betol2.. Aku mintak maaf sgt2 kalau aku xdpt pergi wedding korang. Kalau nak diikutkan ade 4-5 majlis yang aku kene pg. Insyaallah mane yg dpt aku pg, aku akan cube pg.. Congratulations BTW. Congtaz2 byk2! 

Walau bagaimanapun, dapat jugak pergi wedding Faiz bulan lepas. Walaupon wedding die hari Sabtu, tapi tetap aku kene bergegas balik ke Kemaman ptg tu dr Bahau.. Huhu.. Boleh tahan penat jugak la...

Gadis SKP 07/11 bersame pengantin. Yang pasangan belah kiri tu la Faiz, yang belah kanan tu abang dia bersama pasangan.

Antara SKP 07/11 yang hadir... 

Selamat Pengantin Baru Faiz!

"Semoga kami dipertemukan dengan jodoh2 yang baiiik"

Gambar2 diambil dr FB Dayah Bohari... Hikhik... Amik yer cik Dayah.

So kepada member2 ASABIAN, MRSM Muar, UTM Skudai & Geowell yang akan melangsungkan perkahwinan hujung tahun ni, Selamat menempuh alam yg baru, semoga bahagia selamanya. Maafkan saya kalau tak berkesempatan nak pg yer..

Happy kawen sume!

p/s: Ade org ingt aku betol2 dah tunang sbb entry before ni. Hikhik. Itu entry umum. Harap maklum.
Lurve It? Like It!

0 tulis-tulis: