Wednesday, September 29, 2010

Ujung Minggu Yg Bz

Asal ujung mggu je bz, asal ujung mggu je ade xtvt, asal ujung mggu je plan penuh, asal ujung mggu je ade hal, n asal ujung mggu je aku xde mase utk diri sendiri...
Well, aku xpnh nk salahkan ujung2 mggu aku yg bz tu, coz, i choose this way of my life.
So, live with it!

Contoh cm gamba d atas, tu time g beraye umah lecturer.. Pastu blk beraye ade discussion FDP ( Field Developement Project).. Pastu kalau xsilap aku, smlmnya g beraye umah lecturer lg, n b4 tu aku kene jd fasi utk 1 program workshop ni. (Well, credit to 2SKp)..
Ujung mggu ni plak aku ade bowling tournament, pastu ade open house umah lecturer, n x ketinggalan, discussion fdp.. (ehem2, discussion fdp bukan ujung mggu je tau, tp setiap ari. hehe)..
So, I try to live with my life..
I Live My Life This Way..
Lurve It? Like It!

2 tulis-tulis:

cEro said...

haha, sibuk mengalahkan menteri..
hehehe

echasuzrin said...

hahaha....
harus!
mcm kau x bz~